...ja, det är frågan. Månn' ädlare att betala för tjänsten och fördraga ett bittert ödes styng och pilar eller att ta till verktygen mot ett hav av kval? Det är frågan.
Jag funderar alltså på om jag skall ge mig på att ekra upp min gamla Akront-fälg på Commandons baktrumma själv. Hur svårt kan det vara? Helst vill man ju göra så mycket som möjligt själv på sin hoj. Hmmm, får fundera lite till...
Bättre lyss till den eker som brast än aldrig spänna en båge.
SvaraRaderaStår själv inför av- och påekring av fälgar, tänkte pulverlackera fälgarna tillsammans med ram och motorplåtar.
Mitt huvudbry är bromstrumman fram som ursprungligen suttit på en Douglas 80 Plus. Halvnav men ganska imponerande diameter och dessutom ett litet luftintag. Är dock lite skeptiskt.
Jag brukar lämna bort balanseringen, tänkte du göra även det momentet själv?
"Bättre lyss till den eker som brast än aldrig spänna en båge." Ha, ha, ha! Fyndigt där, Lasse!
RaderaEfter att ha tittat på ett antal tutorials på Dutub har jag bestämt mig för att beställa en sats ekrar och göra ett försök.