Translate

torsdag 17 juli 2014

Kvällsrace.


Alla motorcyklister har väl en favoritväg. En väg där man kan varenda kurva. Tyvärr är min favoritväg nedlusad av irrande turister med husbilar och husvagnar så här års. Gängen med de medelålders lycramännen på cykel gör inte heller framfarten lättare. På kvällen har trafiken dock lugnat ner sig och man kan låta Dominatorn sträcka ut ordentligt. Vid nio, halvtio på kvällen drar vi ut, jag och Dominan. Filmkameran är med och filmmaterialet verkar efter en snabb titt riktigt lovande. Både ljud och bildmässigt, faktiskt. Nedan en stillbild från kvällens film att tåla sig med innan redigering.


2 kommentarer:

  1. Har ju sett dom förr, men... suveräna bilder (som jag kommer att höra av mig om för "bladets" räkning. :)
    Lasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tak för det! Ja, du får naturligtvis gärna låna bilder till bladet om det är något som kan användas. Tyvärr sparar jag sällan bilder i fullformat utan tar ner dem betydligt efter redigering. Vet inte om de räcker till annat än frimärksstora bilder i tryck?

      Bilden ovan är förresten ett skärmklipp från en av mina filmer.

      Radera